به ؤقت آزمایش گلؤکز

۶ پاسخ

میگما ب شما چند بطری دادن بخورین؟

طعمش چجوریه آنقدر میگن بده و بالا آوردیم و حالمون بده شده آدم می ترسه والا

ایشالا خوب پیش میره نگران نباش

منم الان ازمایشگاه شربت خوردم منتظرم یک ساعت بگزره

شربتش خوشمزس نگران نباش

موفق باشی عزیزم😊

سوال های مرتبط

مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی