به وقت آزمایش گلوکز 😊😊

تصویر
۹ پاسخ

ممنون هم گرسنه بودم هم تشنه با ولع خوردم خوشمزه هم بود 😄😄😄😄

منم 20توم نوبت دارم🥹

تونستی بخوری؟خیلی شیرین نبود دلتو بزنه؟اوکیه؟

چقدر شده هزینش عزیزم ؟

موفق باشی عزیزم😁
منم دو هفته دیگه نوبت آزمایش قند دارم🥺🥺🥺

خوشمزست

هعییییی من آخر ندادم🥹😂😂😂
چون از چیز شیرین بدم میاد رفتم دومرحله ای دادم😂😂😂😂😂

موفق و پیروز باشی😂😂❤❤

منم دو روز دیگه باید برم انجام بدم 🫠

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی