به وقت آزمایش گلوکز

تصویر
۱۳ پاسخ

هنوز یادم میفته معدمو سینم میسوزه

🤢🤢🤢🤢میبینم حالم بد میشه
ولی برای من سفید بود رنگش مثل آب قند

پس چرا از من دو بار خون گرفتن کلا دو مرحله بود

الان چند هفته ای ؟من بیستو چهار هفته هو دوروزم باید فردا برم بهداش هنوز این آزمایشو ندادم

برا شما چند مرحله ای مامان رستا منم همین 55 گرم بود منتها ی بار ناشتا ی بارم بعد خوردن پودر بود

کدوم آزمایشگاه رفتی؟

سفیدا بد مزه است

وای ازمایشگاه دوتا لیوان پر پودر داد گفت با آب قاطی کن بخور،الان انقدر حالم بده
من دفعه اول تو ۱۲ هفتگی خوردم ولی یه لیوان بود اصلا هم بد نبود حالم بد نشد و این سری حالم بده

مزش ک بدنیس خوب بود

من ب دکترم میگم حتما برام بدون ناشتایی بنویسه اوف اصلا نمیتونم ناشتا باشم😂بعد خیلیم خوشمزس

برعکس همه ک میگن بد مزس خوشمزس مزه ابمیوه میده ولی خیلی شیرینه😁

اولین باره یا بار دومه میخوری

عققققق

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی