۱۶ پاسخ

کیا عفونت ادراری داشتن ؟

ازمایشگاه کجا رفتی هزینت چقدر شده؟

شربته خوردی ؟ تونستی بخوری ؟

منم برا اولیش رفتم بعدی رو نیم ساعت دیگه میدم خدا کنه به خیر بگذره و تموم شه

کره و گردو عسل اشکال نداره ک بخوریم

همیشه زودتر از من بیدار میشد نمیدونم چیکار کنم

حال‌ام حواسم نبود یه لحظه طاق باز خابیدم دارم روانی میشم

بچممم تکون نمیخوره دارم روانی میشم

من از اول بارداری هرچی از دادم گفت عفونت ادراری داری هووفففف

خیلی میترسم

بسلامتی عزیزم
بهترین هارو برات می‌خوام

بچم از دیروز قشنگ تکون نمیخوره

خوب بود که🙄

ماله ما ک ۴ساعت بود
۸ساعت شب قبل
ازمایش ۴مرحله ایی بود مردم قشنگ

بسلامتی گلم چند هفته ای ؟

شربت خوردی چطوره مزش😂من میترسم

سوال های مرتبط

مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان علی 🧸🪁 مامان علی 🧸🪁 ۱۱ ماهگی
مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان 🌈🦕mr rayan مامان 🌈🦕mr rayan ۹ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی
مامان جوجو مَمَد🐣🩵 مامان جوجو مَمَد🐣🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری