۷ پاسخ

تا سه ساعت هی باید بری و بیای
مسخره هس

شیرینیش درچ حده حال بهم زنه یانه

و منی ک امروز فردا میکنم برم 😂

بعد ازمایش من بی‌حال شدم ضعف کرده بودم جوری که احساس میکردم هر لحظه امکان داره بیوفتم زمین پاهام نای راه رفتن نداشتن😮‍💨

گلم نشستی تو آزمایشگاه؟من همسرم نمیتونه همراهم بیاد اونجا هم جایی نیس دراز بکشم میترسم

واقعا برای من سخت بود بی حال شدم

سخت بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی