اینم از آزمایش گلوکز با موفقیت انجام شد🥹😅۱۴۰۴/۷/۱۹

تصویر
۴ پاسخ

منم سه شنبه میرم از همین الان عزا گرفتم😅

البته پودر قند بود برا من ک حل کردم خوردم

خوبه... منم دیروز انجام دادم دقیقا همین پودرو خوردم خوب بود...ببخشید از شما چن بار خون گرفتن؟؟

چرا برا من نارنجی نبود

سوال های مرتبط

مامان maleka🩰🩷 مامان maleka🩰🩷 ۸ ماهگی
مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی