۵ پاسخ

خوش به حالت
من بعد محلول انقد حالم بد شد تا ۲ روز بالا میاوردم😂
چیز شیرین میدیدم حالم بد میشد

الهی بسلامتی گلم.برامن فکرکنم ۳ مرحله ای 😭😭😭ناشتا.بعدصبحانه.بعد ناهار

😑من هنوز جرات نکردم برم حس میکنم میارم بالا

ازمایش گلوکز برای چیه؟

نوش جون هردوتون
منم باید برم ولی فعلا استراحت مطلقم 🙁

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری