خانوما آزمایش گلوکز ناشناس یا بعد صبحانه؟

۳ پاسخ

ناشتا باید باشی

ناشتا خون‌و ادرار میدی
پودر رو میخوری یه ساعت بعدش و دوساعت بعدش هم خون میگیرن
بعد صبحانه میخوری
بستگی داره دکترت چند مرحله ای نوشته باشه

اول باید یه آزمایش ناشتا بدی بعد پودر رو میخوری دوباره آزمایش میدی

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان💙👀 مامان آیهان💙👀 هفته سی‌وچهارم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری