سلام برا آزمایش گلوکز باید صبحانه بخورم یا نه

۶ پاسخ

نه ۸ ساعت ناشتایی میخواد

ناشتا

ازشب قبلش نبایدچیزی بخوری،بعضیا میگن از ده شب،ولی من ازهشت شب به بعدچیزی نخوردم،صبح اول اوقت بروبهتره

نه

نه ناشتاست آزمایشش.

نه
باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙👀 مامان آیهان💙👀 هفته سی‌وچهارم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری