بچها برا ازمایش گلوکز باید صبحانه خورد

۵ پاسخ

نه اصلا

بستگی داره اگه قند داری برات نوشته ۲ساعت باید اول ناشتا خون بدی بعد صبونه بخوری بعد۲ساعت بری باز خون بدی ولی اگه قند نداری ۸ساعت از آخر شب تا صبح چیزی نخور آب ولی میتونی بخوری

یعنی حتی آب نبایدخورد

نه عزیزم باید از شب قبل ناشتا باشی میری ازمایشگاه ی بار ناشتا قندتو میگیرن بعد دوباره بنابه دستور که گذاشته دکترت اگه دومرحله ای باشه یک ساعت بعد خوردن محلول اگه چندمرحله ای دوسه بار به فاصله ی یک ساعت تکرار میشه

نه عزیزم ,بین ۸تا۱۰ساعت باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙👀 مامان آیهان💙👀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس و پسری🥰❤️ مامان نفس و پسری🥰❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری