۷ پاسخ

نه تا اخر ازمایش و خونگیری ناشتا

نه عزیزم فقط گلو کز تااخر ناشتایی بجز اون گلوکز ک بهت میدن..صبحونه مال کسایی هست که اگه اینبار ازمایششون درست نیاد ودوباره براش تکرار کنن میخورن

پودر با آب سرد قاطی کنید راحت تر میشه خوردنش

نه اولش خون گرفتن بعد یه شربت داد گفت یه ساعت دیگه هم بیا یه خون بگیریم غذا نخور و پیاده روی هم نکن ،بعد یه ساعتم دوباره همین کارو کردم کلا ۳ بار خون گرفتن اونم ناشتا باید باشی

من که تمام شد اومدم خونه صبحانه خوردم

نح بابا بعداز دوتا نمونه

نه
بستگی داره دکترت سه مرحله ای بنویس یا دو مرحله ای ولی من هیچ کدوم از بارداریام آزمایش گلوکز دادانی صبحانه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙👀 مامان آیهان💙👀 هفته سی‌وچهارم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ویکم بارداری