میگم برا آزمایش گلوکز تا مرحله سومش نباید چیزی خورد؟

۵ پاسخ

فقط آب

نه فقط اب

فقط آب میتونی بخوری

نه باید تا آخرش ناشتا باشی

فک کنم فقط آبه

سوال های مرتبط