۸ پاسخ

من دوروز دیه دارم ار بس بد تعریف کردن ازش بعضیا استرس افتاده به جونم

وایی عزیزم کیه این استرس بی خوابی قسمت ماهم بشه❤️😍🥹

من فردا دارم

منم فردا میدم آزمایشگاهی که من میرم ساعت ۸ به بعد شروع به کارمی کنن .من ۱۲ به بعد چیزی نمی خورم

من یه لیوان شیرخوردم ساعت ۱۰دیگ گشنم نشد

من هیچجوره نمیتونم ناشتا بمونم هنوز تهوو دارم تا ناشتا میشم سریع حالم بد میشه

بین ۸تا ۱۲ساعت باید ناشتا باشی اگه نمی تونی ۸ساعتم کافیه😁

من امروز دکتر بودم گفتم آزمایش گلوکز کی باید برم...گفت تو لازم نیست این آزمایش رو بدی همینطور داریم قندتو با متفورمین کنترل میکنیم اون شربتو بخوری که دیگه هیچی قندت سر به فلک می‌کشه.......بر طبل شادانه بکوب💃💃💃

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ونهم بارداری