فردا ازمایش گلوکز دارم
از گشنگی دارم غش میکنم🥲🥲

۳ پاسخ

بخوااااب

زودتر بگیر بخاب تا بهش فکر نکنی

آخی الهی منم تواین هفته بایدبرم

سوال های مرتبط

مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری