گشنمه 😑 فردا آزمایش گلوکز دارم چجوری تحمل کنم خدایا 🥲

۱۱ پاسخ

مگه چند ساعت می‌خواد گرسنه باشی؟

سلام عزیزم. می‌دونم تحمل گشنگی سخت هست. یه راه حل: شب قبل یه شام سبک ولی مقوی مثل تخم‌مرغ و نان سنگک و ماست یا سوپ بخور. صبح قبل آزمایش حتی آب هم نخور. بعد از آزمایش یه خرما یا شیرینی کوچک با خودت ببر تا انرژی بگیری. می‌گذره، نگران نباش 😊🤰❤️

بخواب دیگه مجبوری باید تحمل کنی

من چندبار اومدم ناشتا بمونم برم آزمایش انقدر نیمه شب حالم بد شد ک حد نداره پاشدم غذا خوردم من هنوز تهوو دارم و بدنم بی جونه در حدی نمیتونم چیزی بخورم از تهوو ک رشد بچم یکی دوهفته عقبه

من از ترسم این ازمایشو ندادم😭

برو بخور .یه روز دیگه برو آزمایش🫡🤣🤣🤣

اخ از گرسنگی گفتی من قبل اینکه بیام تو جام میخاستم حلوا خرمایی بخورم یادم رفت الان عمرا اگه از جام بلند سم🫠🫠😁

من هنوز این ازمایشو ندادم همش امروز فردا و دل دل میکنم هوووف

بگیر بخواب تاگرسنه نشی

بگیر بخواب بیدار بمونی گشنه تر میشی

چند هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی