۱۲ پاسخ

اگ خیلی گشنته بخور پسفردا برو

یکم مغزیجات بخور

منم امروز رفتم ۴مرحله ای بود.سر دخترم دو مرحله ای بود ولی امروز هر۱ساعت خون گرفت

فقط اب بخور

حداقل هشت ساعت ناشتایی لازمه

نه زودتر بخواب ک بیشتر اذیت نشی

اگه اذیتی بخور ولی زمان بگیر حداقل۸تا ۱۰ساعت چیزی نخور و برو

آب بخور ببین رفع میشه
چون باید حداقل ۱۰ ساعت ناشتا باشی

گویا نمیشه

نه دیگه یکم آب بخور و بخواب

چندساعت باید ناشتا باشی؟؟؟

بخور ولی ده به بعد برو آزمایشگاه

سوال های مرتبط

مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری