منم فردا میرم ازمایش شام ماکارونی خوردم اما از۱۱چیزی نخوردم دیگه.منم یکم گشنمه اما دیگه۷ میرم ازمایشگاه که هم خلوت باشه هم زود تموم شه چون صبح دیر کنم اونوقت حالم بد میشه از ضعف
دوغ مشکل داره که بخورم
بخور عزیزم بعدش ۱۰ساعت ناشتا بمون برو ازمایش
فردا باخودت یخ ببر پودر رو بریز تو اب یخ راحتتر خورده میشه
😑😑یکی ازبدترین آزمایشای بارداری
آره عزیزم صبح آزمایشت رو دیرتر بده
۸ ساعت حداقل ناشتا باش
بخور یچیز سبک فقط
برنج و نون نخور
بله عزیزم. ۸_۱۰ ساعت ناشتایی میخواد
از ۱۲ چیزی نخور جز آب
فردا هم ۸ صبح انجانش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.