۸ پاسخ

اشکال نداره، از ساعت ده به بعد دیگه سعی کن تا صبح چیزی نخوری بجز آب ، برای فردا هم با خودت خوراکی ببر، اگه آزمایش دو سه مرحله ای باشه تموم ک شد بخوری ،

از شب چیزی نخور

هر چیزی ک روزمره استفاده میکنیرو بخور بین ۸تا۱۲ساعتم ناشتایی لازمه

من شب قبل ازمایش قندم نوشتبه خوردم حواسم نبود😬😬 ولی بعد از شام رفتم پیاده روی قند رو میسوزونه ، قندمم خوب بود نداشتم

از ساعت ،۱۲ دیگه هیچی نخور ۸تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی
من فقط اینار از مامانای گهواره شنیدم 😂

۷،۸ ساعت ناشتا باش،دارو مصرف نکن ،همین

نباید سیب زمینی میخوردی چون قند نشون میده بهتره پس فردا بری ازمایش

سیب زمینی ام کربوهیدرات داره از ۱۲ شب چیزی بجز آب نخور

سوال های مرتبط