۶ پاسخ

به من گفتن باید ۱۰ الی ۱۲ ساعت ناشتا باشم منم از شب قبل ساعت ۱۰ چیزی نخوردم صبح هم ساعت ده رفتم آزمایش دادم

من که از ساعت دوازده چیزی نخوردم

همه باید آزمایش گلوکز بدن؟

باشه شام بخورم دیگه چیزی نمی‌خورم ممنون دوستان

ساعت ۸ شب ب بعد دکتر بمن گف دیک چیزی نخور

۱۰یا۱۲ساعت قبل ازمایش ناشتاباشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری