۶ پاسخ

منم دیروز دادم..از ساعت ۱۰ چیزی نخوردم هفت و نیم صبح رفتم آزمایش..صبح نری دسشویی چون اول ادرار میگیرن

منممم دارم

8 تا 10 ساعت ناشتا باش

نهایت یازده شب به بعد

از ۱۲ ب بعد سعی کن چیزی نخوری
البته زیادم سخت نگیر
از من ازمایش ادرار هم گرفتن صب رفتنی دسشویی نرو

از 12 شب

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری