سلام باید ده ساعت ناشتا باشی
برای منم گفت فردا برم ولی چون امروز بستنی و ابمیوه خوردم پسفردا میرم.
از ۱۰شب چیزی نخور صبحم ۷ ۸ برو ازمایشگاه
۸تا ۱۰ ساعت کافیه
۱۰تاساعت۱۲
۱۰ تا ۱۲
محلول رو هم خوردی پیاده روی نکن بشین همونجا
تا یه وقت حالت بهم نخوره
۸ تا ۱۰ ساعت خوبه
12ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.