فردا آزمایش گلوکز دارم چند ساعت قبل از آزمایش چیزی نخورم؟؟؟

۷ پاسخ

سلام باید ده ساعت ناشتا باشی

برای منم گفت فردا برم ولی چون امروز بستنی و ابمیوه خوردم پسفردا میرم.

از ۱۰شب چیزی نخور صبحم ۷ ۸ برو ازمایشگاه
۸‌تا ۱۰ ساعت کافیه

۱۰تاساعت۱۲

۱۰ تا ۱۲
محلول رو هم خوردی پیاده روی نکن بشین همونجا
تا یه وقت حالت بهم نخوره

۸ تا ۱۰ ساعت خوبه

12ساعت

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری