مامانا فردا آزمایش گلوکز دارم از ساعت چند چیزی نخورم

۴ پاسخ

۱۰ شب تا ۸ صبح

۸ساعت نباید چیزی بخوری

از ۱۰شب چیزی نخور که ۷ بری ازمایشگاه
از شب تاصبح و بین خونگیری میتونی اب بخوری
صبح هم اب خنک ببر همرات که با پودره قاطی کنی اروم اروم بخورش حالت بد نشه

۱۰ تا ۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری