فردا آزمایش گلوکز دارم...گشنمه الان خیلی🥺😅🫣

۶ پاسخ

باید تحمل کنی من مرحله چهارم خونگیری دیگ داشتم غش میکردم

منم امروز دارم

دیگه وقتی آزمایش داری باید زود بخوابی که گشنت نشه بیدار بمونی اذیت میشی

من پس فردا میرم از ساعت چند دیگه چیزی نخوردی

چطوره شرایطش؟ کجا باید بدیم ازمایشو؟

منم نتونستم ازمایش بدم ...سه روزدیگه وقت دکترمه به دکتر چی بگم؟اون میخاد چی بگه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری