وای چقد گشنمه 🥺 فردا ازمایش قند دارم چیزی نخوردم از غروب

۶ پاسخ

هزینه ی ازمایش گلوکز چقده

خب چرا ازغروب نخوردی به من گفتن ۸تا۱۰ساعت ناشتا منم ۱۱به بعد چیزی نخوردم ۹رفتم آزمایشگاه

دکتر به من گفت هشت ساعت نباید چیزی بخوری

زود نیسته برا آزمایش باید 24 هفته بری

از ساعت 10 له بعد نباید چیزی بخوری

زودتر نرفتی برا آزمایش قند؟؟چون به من گفتن ۲۴هفته بیا

سوال های مرتبط