۸ پاسخ

آب اشکال نداره 8ساعت ناشتایی هم کافیه

اب اشکالی نداره
ناشتایی هم ۸ ساعت کافیه
ببشتر از ۸ ساعت خیلی اذیت میشی
چون داخل ازمایشگاه هم ۳ ساعت باید ناشتا باشی
خیلی خیلی اذیت میشی اگر بیشتر از ۸ ساعت ناشتا بمونی

فقط اب بخور ولی باید ده ساعت ناشتا باشی بهتره

آب من بارداری قبلیم خوردم دکتر گفت اشکال نداره اما این سری گفت آب هم نخور نمی‌دونم چرا

قندخون هرروز روز باید ۴ وعده چک کنین؟بعد این آزمایش بدین؟

اب رو که مجازی موردی نداره حتی فرداصبحم میتونی اب بخوری

آب میتونی بخوری.

آب اشکالی نداره عزیزم

سوال های مرتبط