۹ پاسخ

هیچی نمیشه نترس من یه بار لکه بینی داشتم دکترم گف تا سه روز اسپرین نخورم

ناشتایی بیش از حد هم خوب نیست ۸ تا ۱۲ ساعت

ن چای نخور

فقط اب میتونی بخوری

اره وقت ازمایشم با خودت دوتا اب معدنی سرد ببر
یکیو قاطی اون شربت میکنی
گرم باشه حالت تهوع یا بالا میاری
یکیم بعد خوردن شربت ک ازمایش دادی حالت بد شد میتونی بخوری منعی نداره

منم فردا آزمایش قند دارم از ساعت ۸ چیزی نخوردم

نه آب و چای مشکل نداره

اب مشکلی نداره

آب مشکلی نداره بخور

نه آب مشکل نداره

سوال های مرتبط