۵ پاسخ

عزیزم تا 12 میتونستی سبکه بخوری چرا 10و نیم؟!!
پس صبح زود برو که زیاده ناشتا نمونی ضعف میکنی
8 ساعت ناشتا بودن کافی بود
صبح اب سرد واسه شربت ببر که کمتر حالت تهوع بگیری

سلام بدون شیرینی اشکال نداره. قندسه مرحله ای اگرمنظورته حتماحتماباخودت ۱خیارشورببرچون بعدازمرحله اخرکه گلوکزبهت میدن سرت گیج می‌ره باخیارشورقشنگ بالامیادفشارت همه سراین جریان مینالیدن که چرادکتریاکسی که آزمایش میگیره نمیگه بعدش بخاطرقندزیادسرادم گیج می‌ره.ان شالله که قندنداری اگرم داشتی اصلانترس یه دستگاه قندبگیرو۲ساعت بعدشام بگیرومراعات کن استرس هم نداشته باش منم این شرایط روطی کردم

ینی برا آزمایش گلوکز از ساعت ۱۰ دیگه نباید چیزی بخوریم؟؟؟

چای نه فقط آب میتونی بخوری

اب بخور

سوال های مرتبط