بلاخره نوبت منم شد فردا آزمایش تحمل گلوکز دارم 😑

۵ پاسخ

خیلی راحته استرس نداشته باش فقط محلول رو خوب هم بزن دونه هاش حل بشه با آب خنک هم قاطی کن انگار داری قرص جوشان میخوری طعم بدی نداره

زود نیس الان؟

خیلی راحته خدایی
شربتش هم خوش مزس

عزیز دلم بارداری میشه واس پدرم یه صلوات بفرستی قلبم داره از جاش در میاد 💔

منم امروز رفتم😁

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی