کیا فردا ازمایش تحمل گلوکز دارن 😪

۹ پاسخ

من🥲🥲

من چند روز پیش انجام دادم واقعا سخت نیست اصلا شیرینیشم زیاذ نیست شربته

من پنجشنبه باید برم

ببین خیلی خوشمزس اذیت نمیشی نگران نباش

من جمعه این تست رو دادم
نگران نباش ،خیلی راحته ،بدون استرس برو
و اینکه فقط ۳ ساعت زمان میبره
حتماکسی همراهت باشه

من امروز آزمایش گلوکز ۳ ساعته رو دادم خیلی راحت بود اصلا اذیت نشدم الکی میترسیدم منم

من دارم

من یکشنبه دادم یک عمر به همه شربت میدادم😁 توازمایشگاه


خودم خوردم ولی خوب بود خداروشکر خوب بود نتیجه

آسونه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری