من🥲🥲
من چند روز پیش انجام دادم واقعا سخت نیست اصلا شیرینیشم زیاذ نیست شربته
من پنجشنبه باید برم
ببین خیلی خوشمزس اذیت نمیشی نگران نباش
من جمعه این تست رو دادم
نگران نباش ،خیلی راحته ،بدون استرس برو
و اینکه فقط ۳ ساعت زمان میبره
حتماکسی همراهت باشه
من امروز آزمایش گلوکز ۳ ساعته رو دادم خیلی راحت بود اصلا اذیت نشدم الکی میترسیدم منم
من دارم
من یکشنبه دادم یک عمر به همه شربت میدادم😁 توازمایشگاه
خودم خوردم ولی خوب بود خداروشکر خوب بود نتیجه
آسونه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.