خانوما برا ازمایش قند از کی نباید چیزی خورد؟

۶ پاسخ

صبح زودم نرودستشویی اونجاازت ادرارمیخوان

۸ تا ۱۰ ساعت

12ساعت نباید چیزی بخوری .
اونجام 3بار ازت نمونه میگیرن.

هشت الی ده ساعت باید ناشتا باشی

برای ازمایش گلوکز حداقل ۱۲ ساعت باید ناشتا باشی عزیزم

از ۸الی ۱۰ ساعت قبلش یعنی ۸ شب شام خوردی دیگع چیزی نخور مایعات مجازه

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد