الان ک میتونی بخوری ولی شب ساعت 10/11اینا چیزی نخور چون نااشتها ازمابش میدی
۸ الی ۱۰ ساعت هیچی نباید بخوری فقط آب اجازه داری
بعد صبح هم زود برو چون ازمایش چند مرحله ایه تا ظهر طول میکشه حتما حتما مرحله اخر یه چیز همراه خودت بردار یا بخر که تا ازمایش دادی بخوری فشارت نیوفته من ازمایشم ۳ مرحله ای بود
۸ صبح رفتم تا ۱۱ ۱۲ طول کشید بعدم رفتم دنبال قرص و اینام یدفعه فشارم افتاد اومدم خونه سریع یه چیز خوردم حالا تو یه چیز همراه خودت بردار مراحل تموم شد همون تو ماشین بخوری
محلول هم با اب سرد قاطی کن
وقتی هم خوردی جلو کولر دراز بکش که یه موقع حالت بد نشه
❤️
از ساعت ۱۰چیزی نخور
چیزای شیرین نخور
الان که میتونی بخوری 10 11 شب به بعد دیگه فقط آب و چای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.