۵ پاسخ

من ک صبحانه معمولی برده بودم چون میگفتن باید روتین باشه ،ولی باید کلا ناشتا میشدم اومدم خونه خوردم صبحانمو

هر چی ک هر روز میخوری

من رفتم ساندویچی اساسی مایه گذاشتم ب خودم

من چون تقریبا یک ظهر شد چهار مرحله خون دادم و سریع رفتم غذا کباب گرفتم خوردم چون تمام بدنم داشت میلرزید

من ساندویچ خوردم😂

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری