۵ پاسخ

اره من رژیم گرفتم درست شد

اره من یساعتم بالا بود حالا فردا باید برم ناشتا و دوساعته بعد صبحونه بدم

از من فرستاد پیش دکتر غدد

بله عزیزم برا من ۶ تا اضافه بود یه هفته بعدش رفتم ازمایش ولی دیکه گلوکز نخوردم صبحانه خوردم به جاش خیلی اومده بود پایین

آره.

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری