خانوما بعد آزمایش گلوکز چی بخوریم😣

۷ پاسخ

یه سوپ داغ تند بخور که اون شیرینی و بشوره ببره

من کیوی با پوست خوردم یکم ترش بود خوب بود برا حالم

بعد اینکه آزمایش تموم‌شد برو یه صبحانه تپل بخور

ازمایش🤭🤭آزمایشگاه نوشتم چرا😅

والا انقد گفتن چند مرحله ای و شربت بدمزه داره از اللن استرس دارم تا ۶ ام ، ۶ ام میرم آزمایشگاه قند . خدا کنه راحت باشه

تازه خوردی مایعشو؟

هرچی

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی