یه سوپ داغ تند بخور که اون شیرینی و بشوره ببره
من کیوی با پوست خوردم یکم ترش بود خوب بود برا حالم
بعد اینکه آزمایش تمومشد برو یه صبحانه تپل بخور
ازمایش🤭🤭آزمایشگاه نوشتم چرا😅
والا انقد گفتن چند مرحله ای و شربت بدمزه داره از اللن استرس دارم تا ۶ ام ، ۶ ام میرم آزمایشگاه قند . خدا کنه راحت باشه
تازه خوردی مایعشو؟
هرچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.