۶ پاسخ

ازمایشگاه به من گفت ۱۰ ساعت

از ۱۲تا ۸صبح نخور

از ۱۲ به بعد ۸ صبحم برو ازمایش

‌دکتر نگفته بهت؟؟؟۸ ساعت قبلش نباید چیزی بخوری

ده ب بعد

8 ساعت باید ناشتا باشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی