روتین همیشتو داشته باش دیگه
الان نخوردی نرمال نشون داد دیگه میخوای تا اخر بازداری برنح نخوری؟
بخور مث همیشه که اگه بالا بود بری دکتر بهت بگه چن روز در هفته رو برنج بخوری رژیم غذای بهت بده
اگرم که نرمال بود هیچ همونجور ادامه بده
همه باید این ازمایش رو بدن
من تغذیه عادی مو داشتم
برنج و شیرینی جات
اره نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.