۸ پاسخ

ازمایشگاه ب من گفته بود از ۱۰ شب ببعد فقط میتونی اب بخوری

ببخشیدخانم ها آزمایش گلوگزچندهفتگی بایدبدیم؟

من از ۸ شب چیزی نخوردم ۷ صبح رفتم ازمایش دادم ولی در کل تا ازمایش ها تموم بشه شد ساعت ۱۰ صبح تقریبا رسیدم خونه ۱۴ ساعت بود گشنه بودم خیلی بد بودددد

من ۷ عصر شام خوردم ۷ صبحم ازمایش دادم
ازمایشم ۲ ساعت طول کشید

از ساعت10 چیزی نخور
دیگ ساعت8 اینام برو آزمایش بده

من از ده شب دیگه چیزی نخوردم
یه دوبار آب خوردم بنظرم

۱۰ تا ۱۲ ولی تا ازمایشاتت تموم شه ۱۸

فکر کنم ۱۰ تا ۱۲ ساعت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی