ماماناى گیلانی و ساكن رشت تو روبيكا كروه زدم هركى دوست داره ميتونه عضو بشه
https://rubika.ir/joing/BAAIAEJCC0KXLUFBUSYGGTEIJOYSMQZA
از روى لينك اسكرين شات بكيريد وكيى كنيد وتو روبيكا سيو كنيد بزنيد روش يا اشتراك كذارى بيام و بزنيد ازش كيى كنين
سلام همه باید آزمایش گلو کز بدن یا ن
واااییی منم دو هفته دیگ میرم
خوشمزه بود، منی که بدون صبحانه نمیتونستم اینو که خوردم تاظهر سیر بودم
حتی عکسشو میبینم حالم بد میشه🤦🏻♀️
به سلامتی
برا من اصلا اذیت کننده نبود
😍😍😍🤰🏾🤰🏾
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.