۷ پاسخ

آره.

سلام گلم
ما هم هفته ای ها یه گروه روبیکا زدیم که هم الان هم بعدزایمان از تجربه های هم استفاده کنیم و وقت بگذرونیم ، دوست داشتی به آیدیم پیام بده ادت کنم ، یا آیدی روبیکای خودتو بده ادت کنم.
آیدیم @Zm80ar72

اره .منم ۲۵ هفته انجام دادم

من ۲۴ هفته انجام دادم
از ۲۳ تا ۲۶ هفته میتونی انجام بدی

بله ۲۵هفته به بعد خوبه

اوخی چه با مزه هم اسمت شبی اسم خودمه هم هفته نی نیت هم هفته نی نیمه ذوق کردم😍😃

واسه منم نوشته هنوز نرفتم شنبه میخوام برم دیر نشه یوقت

سوال های مرتبط

مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی
مامان panah مامان panah هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری