خانما ازمایش قند گلوکز چند هفته خوبه انجام بدم؟

۵ پاسخ

26 هفته

من ۲۸انجام دادم

منم شنیدم بین 24 تا28 ولی چرا دکتر من29 هفته گفت انجام بده نمیدونم استرس دارم نمیفهمم برم زودتر انجام بدم یانه

۲۵ هفته

24هفته

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا🥰 مامان لنا🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری