از بیست و چهار هفته میشه انجامش داد برای قند بارداری هشت تا ده ساعت قبلش باید چیزی نخوری بعد آزمایشگاه ازت خون میگیره یه پودر شربت پرتقال شیرین هم بهت میده میگه مثلا توی ربع ساعت بخورش بعد دو بار بعدش به فاصله های یک ساعت ازت خون میگیرن (اگر میخوای حالت بد نشه پیشنهاد میکنم حتما با آب خیلی خنک پودرت رو درست کن و یه جایی دراز بکش که باد کلر روت باشه)
گلوکز نمی خورن ی شربت شیرین است میخورن
از ۲۴تا ۲۸ هفته است
دکترت به موقعش برات مینویسه گلم از 24 هفته به بعد من هنوز دکترم ننوشته برام
فک کنم ۲۶ هفته ب بعد هست
بهداشت خودش بهت میگه کی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.