۱۰ پاسخ

من هنوز نرفتم 😁 تا ۲۸ هفته وقت داری بری

من چند روز پیش تو ۲۴ هفته

عزیزم بمن گفت ۲۶ هفته برو

۲۴تا۲۸

من دکترم خیلی زود فرستاد تو ۷ هفته
ک اگه ی وقت قندم بالا بود از الان رعایت کنم . ک خداروشکر زود فرستاد و قندم بالا بود ، رفتم دکتر تغذیه برنامه غذایی داده رعایت کنم

من ۲۵ هفته دادم

۲۴هفته

به من دکتر گفته ۲۴ هفته و دو روز برم

من ۲۴هفته رفتم دکترم گفت یا۲۴برویا۲۵

من دیروز انجام دادم ۲۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری