۷ پاسخ

الان بستنی بخورم اشکال داره ؟؟

یکی اومده بود ۶ هفته بود دکتر براش نوشته بود همون سه مرحله ای رو بستگی به کتر داره انگار

دکتر من ۲۴ هفته نوشت برام

اره منم تو 23 هفته رفتم. البته آزمایش دو مرحله

اره منم 23هفته 4روز بودم رفتم انجام دادم دکتر م نوشته بود برام

اصلیش از هفته ۲۵ تا ۲۸ هست
اما ی قند ناشتا هر وقت بخوای میتونی بدی

آره به من دکترم گفت از هفته ۲۲ تا هفته ۲۴ وقت داری منم تو ۲۳ هفته دادم نمی‌دونم حالا چه جوریه بعضی از دکترا تو هفته های بالاتر مینویسن

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری