من ازمایش قند بارداری دو مرحله ای برام دکترنوشت اون گلوکز یا همون شربتی میدن رو به من ندادن خانمه گفت احتمالا دکترت چیزخاصی توازمایشات قبلیت ندیده اونو ننوشته.
دیابت بارداری داشته باشند دکتر نمینویسه
من این هفته چهارشنبه میرم
از هفته ۲۴تا ۳۰میتونی انجام بدی
منم امروز اومدم😁
نه من انجام نداذم سر بارداری قبلم. دکتر نگف
اره من 25هفته و 1روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.