این آزمایش گلوکز و همه انجام میدن؟

۱۰ پاسخ

اره اصلا هم نترس خیلی اسونه من دیروز دادم

من ۲۶هفته انجام دادم ۳مرحله ای بود هریک ساعت ۳بارخون ازم گرفت پدرم درآمد محلول که داده بود حال آدم رابدمیکنه

سلام نه من که ندادم

نه من قند ۴ مرحله ای دادم

من دختر خالم انجام نداد چون اصلا نتونست ولی من سر بچه اولم انجام دادم سر این دومی هم انجام میدم ولی میزارم 27یا 28هفته انجام میدم

من که هنوز انجامش ندادم وقتی رفتم داخل 7ماهگی انجام میدم 27اذر میرم داخل 7ماهگی 28یا 29هفته انجام میدم حالا عجله ای نیست

دکتر من بجاش قند معمولی دوساعته گفت انجام بدم

منم امشب دکتر بهم داد برا دوهفته دیگه

بله باید حتما انجام بشه

من هفته های اول انجام دادم.اصلا بد نیست نگران نباشید. خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان آنیا فرفری💜 مامان آنیا فرفری💜 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری