خانما آزمایش گلوکز با تکمیلی انجام میدن؟؟

۶ پاسخ

اره من هیچی ندادم چون آزمایشگاهی که رفتم با بیمه ما قرارداد مستقیم داشت

اصلا نباید هزینه ای گرفته بشه. برو مرکز بهداشت منطقتون

بله انجام میدن
من با بیمه سلامت و تکمیلی هیچی ندادم

اره من رفتم رایگان

بهداشت برات بنویسه کلا هسچ هزینه ای نمیگیرن

اره ازمایشم شیش تومن اینجا میشد من صد و خورده ایی دادم. فقط جایی برو ک با بیمت قرار داد دارن

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان آنیا فرفری💜 مامان آنیا فرفری💜 ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری