اره من هیچی ندادم چون آزمایشگاهی که رفتم با بیمه ما قرارداد مستقیم داشت
اصلا نباید هزینه ای گرفته بشه. برو مرکز بهداشت منطقتون
بله انجام میدن
من با بیمه سلامت و تکمیلی هیچی ندادم
اره من رفتم رایگان
بهداشت برات بنویسه کلا هسچ هزینه ای نمیگیرن
اره ازمایشم شیش تومن اینجا میشد من صد و خورده ایی دادم. فقط جایی برو ک با بیمت قرار داد دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.