از من شد ۳۰۰ت
برا من آزاد یه تومن شد ..۴مرحله بود و البته به همراه چکاپ ادرار و سی بی سی و تیرویید ... اینا همشون بودن ...دیگه با بیمه حسابکن ...خیلی کمتر میشه با تکمیلی
برو بهداشت بفرستت هزینه ش رایگان میشه دیگ
من آزمایشگاهم خصوصی بود ولی چون قرار داد داشت من هیچی پرداخت نکردم
بهداشت گفت از۲۵هفته تا۳۰هفته
آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه تکمیلی خودتو پیدا کن هزینه نداره دیگه
من رفتم ۳۰۲نوشته بود با بیمه تکمیلی سینا شد ۱۵هزار تومن
من اسفند انجام دادم ۷۵۰ شد ک چون طرف قرار داد تکمیلی بود پرداخت کرد
من دیروز انجام دادم رایگان بود
بهداشت هم رایگان انجام میده
هزینه خاصی نداره آزادش نهایت۳۰۰ـ۴۰۰باشه
اگه بری بیمارستان تامین رایگان میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.