خانما آزمایش گلوکز با بیمه تکمیلی رایگان میفته؟

تصویر
۷ پاسخ

من چیزی ندادم

بمن گفت ۱۰۰,وخورذه ای بایدبدی

اره
بعدم قیمتی نداره خیلی ارزونه

دانا بودم رایگان بود

بیمه مون اتیه سازان تامیین اجتماعی. مجانی😁

بستگی ب آزمایشگاه و بیمه ات داره
من آزمایشگاه دولتی رفتم رایگان شد

من شامل بیمم شد

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری