۶ پاسخ

درمانگاه رفتم امروز رایگان بود

آزاد شد یه تومن بیمه همه شو داد، من فرانشیزم صفر بود

آزاد 400شد

من ۲۸ هفته رفتم،با تکمیلی رایگان

من تکمیلی ام نداشتم ولی چون بیمارستان دولتی انجام دادم رایگان بود هر مرکزی خواستی بری بپرس طرف قرار داد بیمه ات باشه اوکیه
من دکترم تو ۲۸ هفته نوشت رفتم ولی از ۲۴ تا پایان ۲۸ اوکیه میتونی بری

من بابیمه دانا هیچی ندادم

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری