خانمایی که ازمایش گلوکز دادین هزینش چقدر شد؟؟ آزاد
بیمه نداریم ما

۶ پاسخ

برو بهداشت رایگانه من هم بیمه پایه داشتم هم تکمیلی ولی بهداشت رفتم نزدیکم ازمایشگاه خوب نیست

ستارخان خیابون نیایش

ولی برو بهداشت بهتره رایگان میشه واست

برو بهداشت پرونده تشکیل بده آزامایشت رایگان میشه
یا اگه دهکت تا پنج هست بیمه سلامت حق بیمه نداره

تامین اجتماعی هم نداری؟

عزیزم برای زایمانت خودت بیمه کن تامیین اجتماعی اقات پرداخت کنه

سوال های مرتبط

مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی