برو بهداشت رایگانه من هم بیمه پایه داشتم هم تکمیلی ولی بهداشت رفتم نزدیکم ازمایشگاه خوب نیست
ستارخان خیابون نیایش
ولی برو بهداشت بهتره رایگان میشه واست
برو بهداشت پرونده تشکیل بده آزامایشت رایگان میشه
یا اگه دهکت تا پنج هست بیمه سلامت حق بیمه نداره
تامین اجتماعی هم نداری؟
عزیزم برای زایمانت خودت بیمه کن تامیین اجتماعی اقات پرداخت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.